Sivut

keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Kerrankos sitä...

Onneks meillä on lyhyt kihlaus ja pientäkin pienemmät häät, kun näköjään sillä verukkeella voi nyt syödä herkkuja aina, kun mieli tekee ;) Asiaa ei yhtään auta se, että nyt on menossa hoikka viikko. Eli en tunne itseäni lihavaksi, joten voin melko surutta syödä kaikkea. Tuntuu siltä kuin kaikki kurkusta alas menevä palaisi poroksi kaloriroviolla, eikä jäisi lanteille keikkumaan. Pitää varmaan pestä pyykkiä niin saan palautuksen maan pinnalle. Pyykistä tullessa farkut tuntuu aina tältä: OUNOU! Oon lihonut ainakin 10 kiloa! Pyykkiin mennessään farkut tuntuu tältä: JIBII! Oon laihtunut ainakin 10 kiloa! :D

Mapen InBody tulosten innoittamana haluan kertoa uskovani, että olen nyt lihaksikkaampi ja vähärasvaisempi kuin joskus nelisen vuotta sitten saman painoisena. Spinningissä nimittäin maha tuntui pienemmältä (eli oli vähemmän tiellä ;) kuin silloin. Sen sijaan sisäreidet tuntui isommilta ja olivat jo aika häiritsevästi tiellä. Reisien lihasmassa  on kasvanut ja vatsan rasvamassa pienentynyt -> Sopivien housujen löytäminen on entistä vaikeampaa, mutta peilikuva näyttää paremmalta. Olen nimittäin aina ollut sitä mieltä, että mun reidet on ihan ok, mutta maha on liian iso. Vaikka housujen suunnittelijat tuntuu olevan eri mieltä ;)

Oli miten oli, tänään vietin aikaa juoksumatolla 45 min, keskisyke 144, jonka jälkeen venyttelin pitkään ja ihanasti kuin kissa :)







3 kommenttia:

  1. Onnittelua kihlauksesta :)

    Mistä noita hoikkia viikkoja sais :D Voisin ottaa sellaisen tilaukseen.

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)

    Mulle hoikat viikot tulee samasta tuubista kuin läskit viikot. Vuoron perään pukkaa kumpaakin lajia ;)

    VastaaPoista
  3. Housuja ei todellakaan suunnitella normaaleillekaan naisille, saati sit bodareille.

    VastaaPoista