Sivut

keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Ameriikan pukki

Mä olin Jenkeissä vaihtarina lukuvuoden -97-98 ja pidän edelleen yhteyttä vaihtariäitiin kerran tai kaksi vuodessa. Lisäksi Mom & Dad on käyneet Suomessa kerran ja mä olen käynyt niiden luona kerran siipan kanssa.
Jo silloin kun mä olin siellä, äitillä oli aina ihme jouluhäsläpaniikki ja lahjat edellisille vaihtolapsille lähti auttamatta myöhässä, yleensä vasta joulun jälkeen. Se on sellanen hyväntahtoinen hössöttäjä mamma :) Tosi herttaista, että se edelleen haluaa muistaa kaikkia!
Viime joulun lahja tuli viime viikolla. Lahjat on aina vaatteita ja niissähän on tunnetusti ihan hirveä vaara olla vääränkokoisia tai väärään makuun sopivia. Tällä kertaa tuli kuitenkin kaikkien aikojen täysosuma: Filan trikoot kokoa L on tasan mulle sopivat niin fyysisesti kuin henkisestikin :)
Lisäksi paketissa oli vaalean liila T-paita, jota en kuitenkaan taida yhdistää näihin trikoisiin, koska kokonaisuus olis jo liian hempeä mun makuun. Paitakin oli sopiva ja käytin sitä jo kerran töissä.
Siippa saa myös aina paketin ja tällä kertaa sieltä löytyi pitkähihainen urheilu-aluspaita. Sekin on sopiva ja punainen väri siipalle mieleinen. Avoimeksi jää enää kysymys, onko sisäliikunta-siipalla koskaan käyttöä moiselle...

Mun eka belfie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti