Sivut

perjantai 3. huhtikuuta 2015

Ylösnostamuksen juhlaa parhaimmillaan

Tänään se 130 kiloa sitten nousi ja vieläpä yllättävän helposti :)

Vasta nostettu tanko

Miksi se tällä kertaa nousi?
1. Edellisen yrityksen jälkeen olen ehtinyt tehdä viisi hyvää treeniä.
2. Aamupäivällä on vielä kaikki voimat tallella. Edelliset yritykset on tehty illalla töiden jälkeen.
3. Pidin kaksi täydellistä lepopäivää tätä ennen ja söin paljon (erityisesti pääsiäismunia ;)
4. Lämmittelin vähemmän kuin ennen, etten ainakaan väsyisi liikaa jo ennen varsinaista maximivetoa. En tehnyt muuta aerobista kuin salille kävelyn ja sitten 20 toistoa pelkällä tangolla, 2*4*50kg ja 3*1*90kg.

Olin miettinyt, voisinko luvata itselleni jonkin palkinnon, jos nosto tänään onnistuu. En kuitenkaan keksinyt mitään sopivaa, mikä olisi voinut vaikuttaa noston onnistumiseen millään tavalla. Paras palkinto on se, että onnistuin asiassa, jota varten olen harjoitellut ahkerasti :) ja jos mä haluan tai tarvitsen jotain tavaraa niin mähän olen ansainnut sen jo muutenkin - oon mä vaan niin hyvä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti