Sivut

tiistai 14. heinäkuuta 2015

Heikoin lenkki

Golflehdessä oli taas liikkuvuusjuttuja ja jälleen kerran koin piston sydämessä. Liikkuvuus on mun heikoin lenkki.


Meitsin taidonnäyte:



Kuvasta vois melkein luulla, että mulla osuu molemmat lavat lattiaan, kuten normaalilla liikkuvuudella pitäis, mutta todellisuudessa sinne jää pari senttiä rakoa. Positiivista kuitenkin, että vain pari senttiä jo heti tokalla kerralla! Ekalla kokeilukerralla jäi paljon enemmän ja mulla oli selkeä puoliero, kun selkä oli toiselta puolelta jotenkin makeasti jumissa.


Ja mää teen:



No enpä saa mailaa läheskään pystysuoraan, eikä kroppa paljon svingissä kierry. Mun on pakko jättää backsvingi niin vajaaksi, että se tuntuu ihan puolikkaalta, jos haluan pitää mitään kontrollia lyöntiin. Parempi liikkuvuus olis ihan ässä juttu!
Ainakin valokuvaan päätyneissä toistoissa näkyy selvä puoliero - oikea kylki venyy paremmin. Ilmeestä ei arvaiskaan, miten tuskaselta toi asento tuntui. Olin ihan helisemässä, kun siinä piti pysyä useampi sekunti valokuvaajaa odotellessa ;)

Näitä pitäis harjoitella. Pitäis jaksaa ja saada aikaseks. Ehkä se onnistuu paremmin, kun nyt on tämmöset before-kuvat, joihin vertaamalla voi nähdä edistystä. Toivottavasti sitä tulee!

P.S. Punnersin tänään 15+15

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti