Sivut

torstai 8. lokakuuta 2015

Jumppaspurtti

Tuli sellanen fiilis, että voisin käydä jumpassa. Ja kun kerta mun salikorttiin kuuluu miljuunat jumpatkin niin miksipäs en niitä hyödyntäisi! Eka katoin, että noi Lepuskin ryhmäliikunta-aikataulut on ihan tyhmäliikunta-aikataulut, mutta syvällisemmän tutkiskelun jälkeen löysin sieltä kuitenkin ihan kiitettävästi kokeilemisen arvoisia tunteja.

Maanantaina kävin Bodycombatissa ja oli ihan hurjan hauskaa pitkästä aikaa! Koko yläselkä tuli makeasti tasaisen kipeäksi, koska eihän tollasta jatkuvaa huiskimista tule missään muualla tehtyä :) Ohjaajana oli sijainen, joka oli tosi mukava. Toivottavasti vakkariohjaajakin on hyvä niin voin käydä tuolla toistekin.

Tänään kävin Love2dancessa ja sekin oli ihan hurjan hauskaa pitkästä aikaa! Tunnin piti olla Zumbaa, mutta se vaihtui ohjaajan sairastumisen vuoksi ja mä oon oikeestaan ihan tyytyväinen. Love2dance on helpompaa ja mä pysyn aika hyvin siellä mukana kuvioissa, kun taas Zumbassa oon välillä aika kuutamolla ;) Pitää käydä katsastamassa sunnuntain Love2dance tunti ja jos se on kiva niin siellä voipi käydä sitten.

Kokeilulistalla on vielä kahvakuula ja yoga for athletes. Mä niin haluisin tykätä joogasta, mutta vielä en ole lämmennyt. Se vaan on tyhmää. Annan sille vielä yhden mahdollisuuden, koska liikkuvuus on mun suurin heikkous. Ja tottakai se on, kun sen treenaaminen on musta tyhmää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti