Sivut

maanantai 7. joulukuuta 2015

Työmatkaleski

Viime aikoina kaikki mun ruutuaika on hurahtanut matkapläänien parissa. Mä lähden 10 päivän päästä kolmen viikon reissulle Portlandiin ja Kaliforniaan. Siippa lähti jo viime yönä edeltä työmatkalle Portlandiin. Niiden toimiston sijainnin takia matkasuunnitelmaan kuuluu noinkin poikkeuksellinen kohde :)

Mä oon tietty ihan intona reissusta ja viime yönä pyörin sängyssä siipan pakkaamisesta tohkeissani yli kahteen saakka. Eihän siinä muuten mitään, mutta herätyskello soi 4:40 ja saateltuani siipan ulos ovesta olin taas niin vauhdissa, että nukahdin uudestaan vasta seiskan pintaan. Oma kello soi sit kasilta. Eli parilla hassulla unitunnilla olen tänään tallaillut. Siihen nähden on väsyttänyt yllättävän vähän. Ehkä se iskee vasta huomenna... Paras suunnata kohta höyhensaarille :)
Toivottavasti nyt uni tulee ja nää kierrokset laskee, enkä ole kuin sähköjänis koko tätä aikaa yksin kotona!

Mun uudet petikaverit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti