Sivut

keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Neronleimaus

Chattailtiin ex-työkaverin kanssa ja mietittiin, missä nähtäis ja mitä tehtäis. Mun eka idea oli tietenkin, että mentäis salille. Se vaan on mun defaultti. Sinne mä aina menen. Satsissa on joskus avointen ovien päiviä, muttei välttämättä silloin, kun olis tarvetta. Työpaikan salilla sen sijaan on kivat säännöt - sinne saa viedä ulkopuolisen kaverin mukana, eikä maksa mittään :)

Tuosta keskustelusta seurasi neronleimaus: Mähän voin mennä tänäänkin työpaikan salille!

Mulla oli spinningkamat mukana ja tarkoituksena mennä suoraan töistä polkemaan, koska siipalla oli puhelinpalaveri. Työpaikan sali säästi Satsiin verrattuna useita minuutteja ulkona olemista, kun tulin vielä kotiin sillä bussilla, jolla pääsee lähipysäkille asti. Yes! Lisäksi Satsin tyhjässä isossa spinusalissa yksin polkeminen on vähän kurjaa, kun taas työpaikan salilla sain aikani kuluksi katsella ihania hikoilevia insinöörismiehiä, joista yksi kyllä haisi jo vähän liian hikiseltä ;) Ja oli mulla tottakai myös mun loistava Spotify-lista, joka alkaa olla jo niin pitkä, että sieltä tulee välillä täysin yllätyksenä ihania helmiä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti