Sivut

tiistai 5. heinäkuuta 2016

Hercule Purrcat & Minimunakkaiden mysteeri

Vein eilen töihin 4 minimunakasta ja söin niistä 2. Toiset 2 jätin jääkaappiin pakastepussissa odottamaan tätä päivää. Tänään kaivelin jääkaapin takanurkkia myöten, mutta munakkaat olivat poissa!
Oliko joku uskaltanut syödä noin epämääräisen näköistä evästä? Näitä tuskin kukaan oli erehtynyt luulemaan omakseen, kuten joskus käy rahkan tai jugurtin kohdalla....
Tilitin kaverille, joka osasi kertoa kurjan kohtalon: Yks duunikaveri oli aamulla hakenut jotain jääkaapista ja kauhistellut kovaan ääneen, miten joku onkin kehdannut jättää sinne muffinit homehtumaan ja lähtenyt itse lomalle! Niin se sitten nakkasi mun välipalan roskiin ja mä jäin näkemään nälkää iltapäivällä. 
No ei vaan onneks mulla on muitakin kätköjä ja sain syödäkseni - muutenhan tää olis ollut ihan kamalaa sabotaasia ;) Nyt koitan kuumeisesti pohtia, miten saisin vähän jäynäytettyä tätä innokasta siivoojaa - ilman, että tulee suuri nolostus tai mielipaha. Mä olen kuitenkin enimmäkseen huvittunut tästä tapauksesta :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti