Sivut

lauantai 11. helmikuuta 2012

Screaming Gator Zip Line



Toissapäivänä oltiin Gatorland puistossa killumassa gaattorien ja krokojen yläpuolella :)
Käytiin myös ilmaveneretekellä järvellä/rämeellä ja nähtiin gaattoreita luonnossa. Mahtavaa!

Shoppailurintamalla olen tehnyt mahtavia löytöjä. Täällä löytyy kokoja ihan toisella tavalla kuin Suomessa. Naisten kenkiä kokoa 10 (eli noin 42) on joka paikassa ja jopa alennuksessa. Ostin Niken lenkkarit $30:llä! Nyt voin heittää pois edellisellä jenkkireissulla vuonna 2007 ostetut, kulahtaneet Niket :D
Farkuissakaan mä en täällä joudu ostamaan isointa kokoa, jos se sattuu mahtumaan - paljon isompiakin olis. Vuoden farkkulöytö oli GAP factory outlet store clearance salessa ollut pari $16:lla :) Lisäksi ostin Levikset $40:llä eli aika hyvä säästö 70 euron Espritiin verrattuna. Molemmissa pöksyissä lukee Curvy Fit. Minä kun olen aina pitänyt itseäni aika suorana pötkylänä... Mistäköhän oikeasti kurvikkaat naiset saa farkkuja?

1 kommentti:

  1. Just mun juttu toi vaijeri liuku. haha
    Pumpum kengätkin sulla hienosti näytillä tossa.

    VastaaPoista