Sivut

tiistai 2. heinäkuuta 2013

Golfturinoita

Ohhoh, mä voitin siipan tänään tasoituksettomassa lyöntipelissä! Ei sillä että meillä olis mikään kisa ollut, mutta älyttömän harvoin mä pelaan noin hyvin ja siippa noin huonosti. Mulla oli 96 lyöntiä ja siipalla 97. Se oli vain 4 lyöntiä yli mun tasoituksen ja bogipisteitäkin ropisi 32 eli tasoitus ei noussut. Mun händäri on tällä hetkellä 18,7 ja tyypillisesti mä en juuri koskaan pelaa siihen. Pari kertaa vuodessa osuu nappikierros, jolla mun händäri tippuu, mutta muuten pelaan aika paljon huonommin ja siinä se taas kapuaa ylöspäin pikkuhiljaa. Tää on nyt jo kolmas kesä, kun mä hinkkaan tässä 18-20 tasolla, enkä saa parannettua. Jotain kehitystä olis kyllä kiva nähdä. Ei tarttis tulla mitään yksittäistä pommia, jolla händäri tippuu puoliks tuurilla, mutta jos edes huomais yleistä tason paranemista eli että pelais tasaisemmin lähelle omaa händäriä. Sellasta vähittäistä muutosta on vaan pirullisen vaikea huomata. Siipan tyyli on siinä mielessä aika erilainen kuin mun - se pelaa melkein aina hyvin lähelle omaa tasoitustaan. Siksi se meinaakin saada hepulin sen kerran, kun menee huonosti ;) Mä meinasin saada hepulin parilla edellisellä kierroksella, kun mulla meni tavallistakin huonommin ja palloja hukkui sellasta vauhtia, että konkurssi uhkasi. Eihän se pallojen ostaminen ole edes tän harrastuksen kallein osuus, mutta se on niin suora ja näkyvä kuluerä, että se ahdistaa. Onnistuin sentään jotain positiivista löytämään synkimmästäkin pelistä: "Ei tarvii pestä näitä palloja ollenkaan, kun ne aina hukkuu ennen kuin ehtii likaantua!" Tänään jäi pallosaldo yhden plussalle! Yhden löysin ja yhtään en hukannut. Pelattiin Tuusulan Golfklubilla ja siellä on ilmeisesti aika leveälti tilaa, koska ei ne mun lyönnit mitään suoria olleet ja silti pysyivät pelissä. Hyvin menneen pelin jälkeen jää tunne, että kenttä oli tosi kiva ja sinne tahtoo mennä uudelleenkin. Vastaavasti Keimolan Saras-kenttä jäi mieleen tosi huonona, kun peli meni päin mäntyä (kirjaimelisesti), eikä ihan heti huvittais lähteä sinne uudestaan kärvistelemään ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti