Sivut

maanantai 31. maaliskuuta 2014

Hyödyllistä treeniä ja karvahommia

Kerrankin pääsin käyttämään voimaa johonkin hyödylliseen, kun kävin eilen kaverin raksalla kantamassa vähän kamaa kasasta toiseen. Se oli ihan kivaa hommaa, kun sai vaan aivottomana kantaa, eikä tarvinnut huolehtia mistään, kuten omalla työmaalla pitäisi :) Kantaminen ei kuitenkaan mulle riittänyt vaan vein kaverin lisäksi kävelylle. Se alkoi ihan viattomasti viiden kilsan suunnitelmalla, mutta sitten löytyi uusi tie, vaihdettiin reittiä ja lopulta talsittiin yli kaksi tuntia! Vielä tänä aamunakin oli koko kintut lonkista jalkapohjiin asti väsyneet, mutta onneks mikään paikka ei ollut kipeenä. Ekaa kertaa ikinä huomasin, että töissä istuessa kroppa saa oikeasti lepoa ja jalat oli selkeesti jaksavammat työpäivän jälkeen. Siispa suuntasin salille :)

Punttipirkko pinkoo: viikko 5, päivä 2:


Yhteensä 45 minsaa juoksumatolla ja sen jälkeen vähän vatsoja, ojentajapunnerruksia, kylkiä ja selkää.
Matolla juokseminen on mulle kevyempää kuin ulkona, koska maton voi säätää pyörimään 8,5 km/h ja se pysyy siinä. Noi kolme pätkää sillä vauhdilla oli mulle kevyt hölkkä, normi hölkkä ja raskas hölkkä. Kunto ei siis ole kummonen, kun noin nopeesti muuttuu noin paljon raskaammaksi. Lauantaina vedin lenkin ulkona samalla sapluunalla. Nopeuksista mulla ei ole mitään tietoa, mutta sen tiedän, etten osannut juosta riittävän hiljaa. Tuntuma oli lähinnä eka normi hölkkä, sit raskas hölkkä ja vikalla pätkällä jo juoksu, vaikka oikeesti uskon vikan pätkän nopeuden olleen kaikkein hitain ;)

Mulla on hyvä mies. Se ei nillitä, kun mä haluan vaihtaa kampausta. Se toimii kampaajana :)

Tukka lattialla

Tukka värissä

Valmis!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti