Sivut

tiistai 17. kesäkuuta 2014

Onks pakko, jos ei haluu?

Mitäs pelleilyä tää nyt on? En hyväksy talvea kesäkuussa! Mökötän! :(
Mä oon moneen kertaan todennut olevani niin innokas kuntoilija, että voin hyvällä omalla tunnolla jättää treenin väliin, jos haluan. Siis jos haluan. Mua harmittaa, koska mä olisin halunnut mennä lenkille. En vaan päässyt, koska kömmin siipan kainaloon sohvalle lämmittelemään ja nukahdin! Siippa yrittää kovasti katsoa fudista. Todellisuudessa se enimmäkseen nukkuu. Se haittaa mun nukkumista aika paljon ja sit mä oon aika väsynyt.
Lauantaina sentään pääsin näppärästi ylös, ulos ja lenkille. Tukka oli hienosti suoraan sängystä. Vieläkö bed head kampaus on muotia? Tähän asentoon mun karvat luonnostaan hakeutuu, joten pystärikampauksen tekeminen on suht helppoa. Otsa rypyssä yritin napata tärinätöntä selfietä :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti