Sivut

lauantai 11. kesäkuuta 2016

Jumppajuhlat

Eiliset kesäjuhlat oli aivan loistavat. Tässä firmassa ei ole koskaan aiemmin mun aikana ollut tanssia kesäjuhlissa, joten se tuli mulle suurena iloisena yllätyksenä :) Ruokailun jälkeen vietin lähes koko illan tanssilattialla ja viihdyin juhlissa myöhempään kuin olin odottanut. Aika tasan 23:30 oli pakko myöntää, ettei kintut enää kestä - johan siinä olikin jumpattu melkein 3 tuntia!

Vaatteiden ja kenkien puolesta kävi mieletön munkki, että niillä pystyi tanssimaan. Vanha mekko tuntui sovittaessa vähän kiristävän yläosasta ja näytti hiukan yöpaidalta omaan silmään. Kummasti se kuitenkin tuntui ja näytti paremmalta, kun alla oli rinstikat, sukkahousut ja korkkarit ;)
Jalassa mulla oli sandaalit, jotka siippa puoliks pakotti mut ostamaan samalla, kun ostin uudet tuotekehityssandaalit töihin. En juuri silloin tarvinnut juhlakenkiä mihinkään erityiseen tilaisuuteen, mutta onneks ostin. Mun kavioilla pitää kyllä ostaa aina, kun löytyy tarpeeksi leveä lesti! Mä oon myös tosi herkkä saamaan rakkoja, mutta niitä on kaupassa sovittaessa tosi vaikea ennakoida. Usein tulee vikaostoksia, mutta nää sandaalit oli ihan megapotti - ei pienintäkään rakon alkuakaan :)

Ihanaa, aurinko - mutta kyllä se häikäsee!

Mihinkäs sitä pitikään katsoa peiliselfiestä ottaessa?

Sormet ristissä rukoilen, että tää kuva onnistuis ;)

Bussia odotellessakin ehti vähän räpsiä kuvia

Pöydät oli hienosti katettu, mutta ruoka silti buffassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti