Sivut

keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Metsälenkki

Meitsi se on niin kova juoksemaan, että siippa saa vetää sähköpyörällä mun kaa lenkillä :D
Tai sit vaan mentiin niin hankalassa maastossa, että siellä piti pyöräillä lähes kävelyvauhtia :)
Käytiin siis eilen tutkimassa urheilupuiston polkuja ja metsässä mä pysyin hölkäten siipan pyörän vauhdissa. Tiellä jäin jälkeen ja siippa pyöräili eestaas ja kikkaili mua odotellessaan. Tunnin verran oltiin ulkona ja molemmat julisti lenkin olleen mitä parhain - hauska ja sopivan raskas. Pitää mennä pian uudestaan samalla tyylillä! Ens kerralla valitaan vaan reitti vähän fiksummin, tai siis käännytään suosiolla ympäri, jos vastaan tulee liian jyrkkää mäkeä. Nyt laskeuduttiin alas sellasta jyrkännettä, että mua hirvitti omasta puolestani jo ilman pyörääkin ja siipan puolesta olin kauhusta jäykkänä, kun se talutti/kantoi yli 20 kiloista sähköpyörää alas metsäistä kalliorinnettä. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin ja voittajafiilis, kun siitäkin selvittiin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti