Sivut

keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Katsokaa, tonttu kyykkää!

Jumppa-joulu huipentui sitten Joulupäivän jalkatreeniin, kun Tapanina en sähkökatkon vuoksi salille päässyt.


Kiintoisaa nähdä itsensä vähän eri kuvakulmasta kuin tavallisesti... Kuten arvasinkin, kyykyssä polvet ei mene ihan 90 asteen kulmaan asti, mutta varsin lähelle kuitenkin. Kyllä tolleen kehtaa kyykätä.
Pohkeet on ihan tajuttoman isot siihen nähden, etten mä ole treenannut niitä salilla ennen tätä talvea. Hieroja käski treenata ja vahvistaa, kun ne oli koko ajan niin jumissa ja kipeät. Ideana siis, että treenataan ne salilla niin vahvoiksi, ettei tavallinen lenkkeily ja golf ole niille enää niin raskasta, että vetää täysin tukkoon.
Askelkyykyssä etummainen polvi näyttäis menevän liian eteen, melkein varpaiden yli. Mulla on kai ollut sellanen ajatus, että pitää ottaa mahdollisimman pitkä askel ja takajalka ei sais koukistua liikaa... Tosiasiassa sekä etu- että takajalka sais olla polvesta 90 asteen kulmassa, eikä askelta tarttis väkisin venyttää noin pitkäksi.

Tuo pätkä kuvattiin Joulupäivänä, aamulla klo 10-11. Salilla näkyi meidän lisäksi kymmenkunta muuta. Jouluaattona muita oli parikymmentä. Yllättävän paljon porukkaa!

Siippa houkutteli/pakotti mut laittamaan sen penkkivideon Facebookiin! Mun ei todellakaan ollut tarkoitus julkaista sitä niin julkisesti, mut siipalla oli hyvä pointti siinä, että tää harrastushan on tosi iso osa mun elämää, joten miksen kehtaisi kertoa siitä kaikille. Mulle tuli myös tosi hyvä mieli siitä, että siippa taitaa olla musta ylpeä, kun se haluaa videolle julkisuutta...tai ainakaan se ei häpeä mua, vaikken ehkä näytä ihan perinteisen kauneusihanteen mukaiselta ;)

Videot kertoo omaa kaunistelematonta tarinaansa: Painoa pitäis pudottaa. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, saan 80 kiloa nostettua penkistä tammikuussa ja sen jälkeen on kahden viikon talviloma, jonka jälkeen vois ihan tosissaan yrittää. Siippa on puhunut dieettaamisesta myös... Se vois olla mulle onnistumisen avain, kun toinenkaan ei söisi herkkuja...

Kukapa ei toivoisi oman puolison näyttävän mahdollisimman hyvältä, jos ihan rehellisiä ollaan? Se ei silti tarkoita, etteikö toista rakastaisi 100% nykyiselläänkin. Sitä ei niinkään toivo itsensä takia vaan siksi, että hyvä ulkonäkö parantaa itsetuntoa ja tuottaa iloa rakkaalle ihmiselle, jolle tietenkin aina toivoo vain hyvää. Ei mulle ole väliä, onko siipalla sixpack näkyvissä, mutta jos hän itse sitä toivoo niin sitten toivon minäkin. Olen käsittänyt siipan tuntevan samoin eli toivovan, että mä olisin tyytyväinen ulkonäkööni - eli että näyttäisinkin siltä, että käyn salilla viidesti viikossa ;)

3 kommenttia:

  1. Törkeen mageet pohkeet *kade*. Vitsi... mä en ikinä saa tuommoisia...mulla on sellaiset rimpulasääret, oikein kanankoivet...että vielä saan harmaita hiuksia niiden takia :/
    -päivi-

    VastaaPoista
  2. Jo mäkin katsoin sun pohkeita että voi vide..täytyypä ihan varmaan ottaa omistakin kuvia että tietäis miltä ne näyttää. Sulla on ihanan lihaksikkaat pohkeet tuollain kun ne on käytössä..hieronta pöydällä tuntui vain kireyttä. haha

    VastaaPoista
  3. Kiitos :)
    Pumpulipohkeet - isot kyllä, mutta mitään ne ei jaksa tehdä ja ovat aina juntturassa :D

    VastaaPoista