Sivut

lauantai 3. toukokuuta 2014

Hurjan luotettava GPS

Tänään on ollut känkkäränkkä päivä. Yritin lähteä aamulla (klo 11:30 ;) lenkille, mutta alkoi sataa ja palasin takaisin. Koko päivän kyttäsin säätä ja kiukutti ja mahakin oli välillä kipeä. Lopulta puoli kuudelta sain lähdettyä, siipan rohkaisemana. Juoksin ympäri urheilukenttää, koska siellä pääsee nopeasti suojaan sateelta. Mä olen sokerista. Juoksin yhteensä 10 kierrosta ja kaikki radalla 4. Silti puhelimen gepsi ja Endomondo tuottivat varsin monimuotoisen käppyrän. Ei tuon varaan voi paljon laskea.



Ohjelmassa oli Tempo Intervals
Warm up 15min - 99-114 bpm
5x
5min - 154-168 bpm
1min - rest
Cool down 10min - 99-114 bpm

Parhaassa 5 minsassa juoksin karvan yli 800m, huonoimmassa jäi pari karvaa vajaaksi. Toi ennustelis semmosta 1800 m tulosta Cooperissa. Wikipedian mukaan keskitasoa. Yllättävän matalat on vaatimukset herra Cooperilla.

2 kommenttia:

  1. Mä oon pari kertaa yrittänyt ottaa puhelimen gepsillä jotain tarkempaa talteen, kerran kokeilin tehdä juoksulenkillä sydämen rouvalle, niin se näytti lähinnä minipossulta. Joskus olen käyttänyt vaelluksilla oikeata GPS laitetta niin se on lähes pelottavan tarkka : mikä tuo pistos tuonne pusikkoon on? ai niin.... pissatauko... :P

    VastaaPoista
  2. Minipossu on melko herttanen myös :)
    Alareunan 'pistos' on stadionille saapuminen ja poistuminen, mutta yläreunan pistokset on kaikki virheitä. Tällä kertaa en tarvinnut pissitaukoa vaan pysyin tarkasti sillä samalla radalla joka kierroksen. Ihan sukeeta. Teknologia pettää aina :D

    VastaaPoista