Sivut

lauantai 20. joulukuuta 2014

Läksiäisvesijuoksut ja itäisen satamakaupungin ihmeitä

Mun paras vesijuoksukaveri muuttaa Saksaan :( Eka mä olin ihan onnellinen sen puolesta, mutta nyt mä oon tajunnut, että täähän on huono juttu mulle! Tänään oli vika vesijuoksu ennen muuttoa.
Yleensä jos joku asia on kivaa niin se on kivaa - sekä yksin että kaverin kanssa. Uimahallissa ja kylpylässä käyminen on poikkeus. Yksin se on tylsää, mutta kaverin kanssa kivaa. Taitaa mun uimareissut nyt vähentyä aika radikaalisti.
Mäkelänrinteestä siirryttiin jalkapatikassa Döner Harjuun, jossa ei ole espoolaisena tullut käytyä koskaan. Oli maukasta murkinaa ja suuri kotimaanmatkailuelämys. Harmi, että se on vähän kaukana - tuskin tulee Leppävaarasta varta vasten lähdettyä.
Matkan varrella olleen sillan alusta oli koristeltu vähän kivemmaksi kuin perus betoniseinä:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti