Sivut

maanantai 8. joulukuuta 2014

Terminologia hallussa

Espoon Golf Balancessa on kaikki -50% ja eilen käytiin hankkimassa siipalle sieltä parit pöksyt. Miehille ei tietenkään löydy mitään 30 tuuman lahkeilla, joten mun tärkeänä tehtävänä on poistaa ylimääräiset tuumat punteista. Jos siippa joutuis takas naismarkkinoille, sen deitti-ilmoituksessa pitäis olla ehdottomana vaatimuksena lahkeidenlyhennystaito :D
Mä olen ihan tosissaan koittanut pitää kiinni siitä periaatteesta, että uusien kamojen tieltä pitää heittää pois yhtä monta vanhaa. Käytiin siis läpi siipan housupinoa ja löydettiinkin yhdet kamalan kulahtaneet sekä neljät liian pienet housut. Kaksien kohdalla siipan kommentti oli: "Nää on mun tavoitehousut, ei näitä voi heittää pois!" En voinut väittää vastaan, kun on naisten laihdutusterminologia noin hyvin hallussa ;) Kahdet pienimmät sentään lähti mäkeen, kun niistä oltiin yhtä mieltä, että niissä olis jo liian tiukka tavoite.

T Nationin artikkelit on mulla edelleen lukulistalla ja tällä kertaa haluaisin kertoa teille, mitä kaikkea pahaa crossfit-tyylinen kipping pull up aiheuttaa:
Let's get this one straight: the "kipping" pull-up is not a pull-up, plain and simple. Using momentum to initiate a movement is also known as cheating.
For amateurs that haven't mastered shoulder girdle stabilization and requisite vertical pull strength, the kip stresses the joints, puts the shoulders in shit positions, and plays a huge role in global warming, among other things.
Ettäs tiedätte niin :D
Tänään tein leuanvetojoulukalenterini 2 vetoa kerrallaan, omasta mielestäni puhtaasti ja kauniisti.

Kuvituskuvana mun ihana kisukale :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti