Sivut

keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Lypsylle, mars!

Eilen en saanut unta ihan niin aikaisin kuin olisin halunnut, kun tänään oli herätys seiskalta. Väsyttää.
Työpaikkaruokala tarjosi kirjolohikiusausta ja otin vielä leipääkin väsymykseeni. Kotona oli Saarioisen spagettilihavuokaa, enkä jaksanut keksiä ja hommata mitään muuta, vaikka tiesin sen vain väsyttävän lisää. Ei mulle sovi noin suuri määrä hiilaria päivässä. Väsyttää.

Mulla on kuitenkin tämmönen motto:
Ei emännätkään mieti, huvittaisko tänään lähteä lypsylle.

Siispä lähden salille ja teen fiiliksen mukaan. Joskus väsymys unohtuu ja tulee hyvä treeni - joskus taas ei. Sekin on ihan OK. Silloin on selvästikin kevyemmän treenin paikka, jos ei muuta jaksa :)

1 kommentti:

  1. Mä juuri eilen pohdiskelin omassa KL-blogissani, kuinka pirteä olen nyt, kun olen vihdoinkin ollut pari päivää säntillisillä, vähähiilarisilla syömisillä :).

    VastaaPoista