Sivut

torstai 27. lokakuuta 2011

Mitä ihmettä?

Normaalisti mun statseissa lukee "Sivun katselut tänään" jotain 30-60, mutta eilen niitä oli yhtäkkiä 178! Mitä tapahtui? Kirjoitinko mä tietämättäni jotain tosi kiinnostavaa? Vai onko bloggerissa joku bugi ja muillakin statsit sekaisin?

Aloitin nykyisen treeniohjelmani elokuussa ja silloin merkkasin itselleni sarjat ja painot sen mukaan, mitä jaksoin hyvänä päivänä, hyvin levänneenä ja palautuneena. Reilussa kahdessa kuukaudessa on voima/kestävyys parantunut sen verran, että saman treenin jaksaa vetää ihan hyvin tälleen väsyneenäkin :)

Tänään jumppasin näin:
mave 20*tanko, 15*40kg, 12*50kg, 3*12*60kg
prässi 15*50kg, 15*100kg, 12*150kg, 2*12*200kg, 12*150kg, 15*100kg, 15*50kg
sivutaivutus limppu kädessä 3*20*20kg
golfsvingi taljassa 3*15*7,5kg
varpaillenousu 4*20
askelkyykkykävely 6*20 askelta
vatsarutistus 3*20

4 kommenttia:

  1. Ne on noi lypsyaiheet yllättävän kiinnostavia. En yhtään ihmettele lukijamäärän kasvua!

    VastaaPoista
  2. Joku tilastokikkailee ihan selvästi, sillä ite havaitsin samanlaisia piikkejä yks kaks :D

    VastaaPoista
  3. Hieman OT: mua muuten hämää toi mun profiili. Se kun näyttää toisissa paikoissa erilaisia tietoja, kuin toisissa, vaikka samalla tunnuksella olenkin lukijajäsenenä & "bloggaajana".

    VastaaPoista
  4. Mä oon ehkä saanut selville, miten se mulla toimii:
    Jos painan nappia "Liity tähän sivustoon" niin silloin liityn Google lukijaraatiin ja näyn lukijana oikealla nimelläni. Silloin kyseinen blogi tulee myös automaattisesti mun Google readeriin.
    Jos painan "Lue" linkkiä vasemmasta ylänurkasta niin näyn lukijana nikillä, eikä se blogi tule automaattisesti Google readeriin.
    Hämmentävää se on kyllä, enkä ole varma tulkitsinko oikein...

    VastaaPoista