Sivut

torstai 2. elokuuta 2012

Lakatut varpaankynnet

Kyllä se nyt vaan on niin, että mun pitäis aina golfata samantasoisessa naisseurassa. Sain taas 37 bogipistettä, kun oltiin pelaamassa mun ex-duunikaverin kanssa. Pieni kisailu kirittää kivasti, vaikka se on välillä vain alitajuista! Händäri on nyt sitten 19,3 :) Viime kerrallakin saman kaverin kanssa sain 37 pojoa ja nää kaksi on mun tän kesän parhaat kierrokset. Lisäksi on paljon kivempaa pelata tutussa seurassa, kun voi jutella muutakin kuin ihan turhanpäiväistä small talkia. Extra kivaa on se, kun me pelataan niin samaa peliä - lyönnit on yhtä pitkiä ja taidot samalla tasolla.

Koska kuva on aina parempi kuin ei kuvaa, laitan tähän tuikitärkeän kuvan juuri lakkaamistani varpaankynsistä. Ekaa kertaa tänä kesänä sain aikaiseksi, kun ei golffia varten kannata paljon lakata. Berliinissä ajattelin painella sandaaleissa, joten nyt kannatti ;)
Huomaatteko mun jalkaterissä mitään erikoista? Onko normaalia, että verisuonet näkyy noin selvästi?
Rusketusrajat sen sijaan ei pahemmin näy nilkoissa. Mä oon käyttänyt golfatessa sellasia tosi matalia sukkia, joista vois tulla hassut valkoiset käpälät, jos sääret ruskettuis kovasti. Jostain kumman syystä koipiin ei tartu väri ollenkaan samalla tavalla kuin vaikka käsivarsiin. Jaloissa oon käyttänyt suojakerrointa 6 ja muualla 30. Toi 6 ei varmasti riittäis kasvoille ja rinnuksille vaan ne palais heti, mutta jalat pärjäis varmaan jo tässä vaiheessa kokonaan ilman suojakertoimia. Hassua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti