Sivut

lauantai 6. lokakuuta 2012

Luomumutanaamio

Sen voi saada golfkentällä tähän aikaan vuodesta, kun sattuu lyömään sopivasti ;)
Vois myös saada kivan jalkakylvyn, jos joutuis pelaamaan tässä kuvassa olevaa väylää:


Kuvan vasemmassa laidassa on vesieste, jonka siis kuuluukin olla täynnä vettä, mutta kuvan keskellä/etualalla oleva alue pitäisi olla kuivaa pelialuetta. Nyt siinä on sorsaparvi lounaalla :)

Jostain syystä tänään mua ketutti ja kiukutti heti aamusta, eikä se tunne tahtonut millään helpottaa, vaikka oli tosiaan vapaapäivä ja päästiin pelaamaan golfia - mähän tykkään golfista. Kentälläkin otti päähän ja koitin kovasti järkeillä itselleni, ettei ole mitään syytä olla kiukkunen, kun ei ole kylmä, nälkä, eikä pissahätä, aurinko paistaa, peliseura on mukavaa ja pelikin sujuu ihan kohtuullisesti. Alussa mulla vaan ei ollut kivaa, mutta onneksi kierroksen puolivälin paikkeilla alkoi helpottaa ja lopussa olin taas sitä mieltä, että golf on kiva peli :)
Kotona pisteitä laskiessa kävi ilmi, että mä olin pelannut varsin hyvin. Sain 35 pistettä eli pisteen päähän omasta tasoituksestani, mikä on mulle harvinaista herkkua. Selvästikään pelisuoritus ei korreloi fiilisten kanssa. Useinhan mulla on kentällä tosi kivaa, vaikka peli menee päin pyllyä ja tänään oli sit toisinpäin. Naisen logiikkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti