Sivut

tiistai 16. lokakuuta 2012

Turkkikavalkadi, osa 1: Vaalee vaan ei viilee

Tässä ollaan elokuussa 2002 Marmariksessa, asian ytimessä Geishan äärellä ;)


Toi on kaikkien akoin vaalein blondi, mitä mulla on ollut. Kovin kauaa en sitä jaksanut katsella, kun ei se oikein sopinut mulle. Se sai naaman näyttämään punakan pullavalta - enemmän kuin se oikeasti oli ;)
Ikää mulla oli tuolloin 22v ja painoa jossain 75-80 kilon välillä (pituutta aina sama 168cm)

Tätä vanhempia kuvia meillä ei juurikaan ole, sillä siipan kovalevy poksahti ja kaikki kuvat katos bittiavaruuteen yhdessä välissä. Tästäkin reissusta jäi jäljelle vain pienet jpg-versiot, jotka oli mun koneella. Sittemmin olemme ottaneet järjestelmällisemmän varmuuskopioinnin käyttöön ;)

Treeniblogin puolelta kerrottakoon, että poljin työpaikan spinupyörää tunnin keskisykkeellä 151 ja tuntui tosi kevyeltä ja mukavalta. Sykärikin toimi moitteettomasti, kun olin vihdoin muistanut heittää sen pyykkikoneeseen :) Olisin jaksanut tehdä enemmänkin, mutta säästelin huomista kuntonyrkkeilyä varten. En halua nolata itseäni olemalla ihan piipussa jo lämmittelyssä. Sen takia mun viikkosuunnitelmassakin on punttis aina nyrkkeilyä seuraavana päivänä, että salilla kehtaan yksinäni nössöillä, mutta ryhmätunnilla pitää vetää sata lasissa aina :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti