Sivut

torstai 18. lokakuuta 2012

Turkkikavalkadi, osa 2: Mustan kissan paksut posket

Toukokuussa 2005 mun tukka oli tummin ikinä!


En mä noin tummastakaan tykännyt oman naamani ympärillä, joten heinäkuuhun mennessä olin jo vaalentunut näin luonnollisen väriseksi ja tukka oli varmaan pisimmillään ikinä:


Tää on musta tosi kiva kuva. En näytä yhtään itseltäni vaan tosi söpöltä :D
Tuo tummuusaste on varmaan lähinnä mun aitoa väriä ja sopii siksi mulle tosi hyvin. Mun oma väri on vaan ihan liian harmaa mun makuun ja siksi on pakko värjätä koko ajan.

Yllättyneenä ja suurella ylpeydellä voin kertoa, että mulla ei ole mikään paikka kipeänä eilisestä kuntonyrkkeilystä! Olisin odottanut uuden treenimuodon jotain lihaskipuja aiheuttavan, mut kai mä sit vaan oon niin rautaisessa kunnossa ;)
Väsymystä kyllä selvästi tuntui yläkropassa ja kulmasouduissa ja haabereissa tein suosiolla tavallista kevyemmillä painoilla. Ekana liikkeenä olleessa mavessa jaksoin kyllä ihan hyvin 3*12 toistoa 70 kilolla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti