Sivut

torstai 6. joulukuuta 2012

Haikara ja harakka ja niiden pesät

Tänään oli taas jalkatreenin vuoro ja pistelin tasan saman setin kuin kahdella edelliselläkin kerralla:
lämppäri crossarilla 10min
kyykky 4*20 40kg
vatsat 4*15
askelkyykkykävely 4*30
hoover 3*60 "sek"
crossari 15min
+ olkapään rehab 3kg punteilla

Ekalla kerralla noi kyykyt tuntui ihan raskailta lihaksissa ja paikat oli kipeenä pari päivää. Tokalla kerralla kyykyt vain poltteli kivasti, eikä lihakset tulleet varsinaisesti kipeiksi vaan vain väsyneiksi. Nyt kolmannella kerralla ei enää edes poltellut lihaksia vaan ainoastaan hengästytti ja syke nousi. Ihanaa huomata, miten nopeasti suorituskyky kasvaa, kun ottaa uuden liikkeen ohjelmaan :) tai siis uuden ja uuden, oonhan mä kyykkäillyt vaikka kuinka, mutta nyt on ollut vähän taukoa. Ja siis tässä, kun puhun kyykyistä niin tarkoitan sekä kyykkyä että askelkyykkyä yhdessä.

Salin jälkeen kotiin suihkuun ja piitkästä aikaa oikein kunnolla tälläytymään: meikkiä ja föönausta ja kultaiset korvarenkaatkin! Usein käy valitettavasti niin, että just silloin, kun pitäis tälläytyä, mua ei yhtään huvitakaan ja päädyn lähtemään vähän ali-laitettuna tai sitten laittaudun pakon edessä ja olen vähän ärtynyt sekä uncomfortable in my own skin, jolle en nyt keksinyt hyvää suomenkielistä vastinetta. Mä oon vähän tämmönen salirotta, joka viihtyy parhaiten verkkareissa ilman meikkiä. Mutta siis tänään oli tosi kiva laittautua, eikä ollut kiire ja olin mielestäni tosi nätti ja juhlava ja mukavasti erilainen kuin tylsänä arkena :)
Käytiin oikein mainiolla juhlalounaalla Haikaranpesässä. Suosittelen ehdottomasti paikkaa, jos joskus pitää päästä vähän hienommalle ja erikoisemmalle lounaalle. Tänään kaikki asiakkaat oli vielä pukeutuneet erityisen juhlavasti, joten paikka tuntui tosi hienolta. Buffet-ruokahan siellä on eli se asettaa rajat, ettei paikka ole sentään liian hieno mun makuun ;)
Arkisempiin ruokahetkiin suosittelen toista linnunpesää - ravintola Harakanpesä on tossa ihan meidän naapurissa ja siellä on tosi hyvä ruoka. Me käydään siellä vähintään kerran viikossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti