Sivut

tiistai 18. joulukuuta 2012

Saako tana karkkia?

Saa****!
Ilmeisesti se mun sunnuntainen väsymysmaximus oli sukua eilen ilmaantuneelle kurkkukivulle. Kurkku on mun akilleen kantapää - aina ekana ja vikana kipeenä ja joskus melkein ainut flunssan oire. Tälleen päiväsaikaan ei pahemmin näy ulospäin, että mä oon kipeenä, mutta yöllä hengitysteitä korventaa pahemmin ja huonot yöunet vie kaiken järjen päivän toiminnasta. Toivottavasti tää lähtis nyt paranemaan eikä pahenemaan, kun perjantaina olis edessä Tallinnan retki mun vanhempien kanssa ja sen jälkeen ihana pitkä joululoma, jolloin ehtis urheilla vaikka joka päivä!

Tiedättekö miten miehen muisti toimii?
Silleen, että mies kirjoittaa kalenteriinsa muistutuksen aamulle. Aamulla mies ei huomaa muistutusta, eikä muista koko asiaa. Nainen sen sijaan muistaa nähneensä merkinnän jaetussa Google-kalenterissa ja pelastaa miehen ajamasta jälleen kerran eestaas takas kotiin hakemaan unohtuneita välineitä. Eli miehen muisti = nainen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti