Sivut

perjantai 28. joulukuuta 2012

Taikasieni

Taikasienellä on kiva pestä, koska a) tulee puhdasta ja b) sen voi kääntää enkuksi Magic Mushroom :D
Mä olen löytänyt taikasienet vasta nyt tän kämpän myyntikuntoon puunauksen yhteydessä ja olen aivan äimänä niiden tehosta! Suihkun lattiaan pinttynyt lika ja hiusvärit, keittiön valkoiseen tasoon pinttynyt musta töhnä, kuulakärkikynä seinässä, valokatkaisija, joka oli likainen jo silloin, kun me muutettiin tähän 7 vuotta sitten, enkä ole millään saanut sitä puhtaaksi... Taikasienellä kaikki lähti! Mun pitäis ehkä mennä Ostos-TV:hen mainostamaan noita sieniä, kun olen niin tohkeissani :D
Ekan pyyhkäisyn jälkeen olin niin innoissani, että huusin siipan katsomaan ja nähtyään ihmeen siippakin halus päästä taikasienestämään. Onneks niitä myydään ihan meidän lähi K-kaupassa eli ei tarvinnut kaukaa käydä hamstraamassa sienihyllyä tyhjäksi. Tai jätin mä sinne yhden, jos joku muukin tarvii, mut ostin niitä 6 :D
Niitä tarvii olla noin paljon, koska tän ihmesienen ainut(?) huono puoli on heikkous. Se lytistyy ja murenee ja menettää taikansa melko nopeasti. Yksi sieni kestää about yhtä kauan kuin mun puhti yhdellä jynssäyskerralla. Sit voikin lopettaa hyvillä mielin, kun sieni on kuollut ja itse selvinnyt voittajana taistelusta paskaa vastaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti