Sivut

perjantai 13. joulukuuta 2013

Ähäkutti

Kone toimii edelleen, hallelujaa! Mä vaan oon puuhaillut kaikkea muuta kuin kirjoitellut tänne :)
Viime viikonloppuna oli kolme rankkaa treenipäivää peräkkäin, mistä seurasi keventelyä tälle viikolle. Tiistaina olin vesijuoksemassa sekä räntäkävelemässä, kun nerokkaasti keksin hyötyliikkua säästä välittämättä 2,8 km työtapaamisesta Kalliossa uimahallille Mäkelänrinteeseen. Oli kostea ilta.
Keskiviikkona reisilihas vinkui pytylle istuessa ja niskalihas selkää rapsuttaessa, mistä päättelin parhaaksi mennä salin sijasta Prismaan kosmetiikkaostoksille. Aika tylsiä ostoksia muuten, mutta Puma Animagical dödö oli mun kiva hemmottelu :)
Marrasmöllötysväsymys ei ole ainakaan helpottunut joulukuun myötä. Onneksi en enää käy Amin Asikaisen vetämässä kuntonyrkkeilyssä - sinne kuolis tässä vireystilassa. Sen sijaan mä vedin omatoimiset kuntonyrkkeilyt työkaverin kanssa eilen. Otettiin ihan iisisti ja mä vielä suihkussa kehuin itseäni, kuinka fiksua on olla repimättä liikaa, jos on väsynyt. Tänään tuntemukset olkapäissä ja yläselässä on sellaset, ettei uskois tän olevan seurausta kevyestä sparrailusta. Nyrkkeilyssä näköjään aktivoituu eri lihakset kuin puntilla ja niille pitäis antaa äksöniä useammin kuin kerran kuussa. Ens vuonna olis tarkoituskin näin tehdä. Mulla on jo suunnitelmia kaverin pään menoksi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti