Sivut

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Alee, alee, alee

Ale alkaa vuosi vuodelta aikaisemmin. Jossain paikoissa on jo. Golfkaupan ale ei sinänsä ole kauheen iso yllätys näin kauan kauden lopun jälkeen. Yllätys oli se, miten paljon ja hyvää vaatetta siellä oli jäljellä. Golf Balancen Vantaan myymälässä on siis kaikki vaatteet -60% ja tänään oli vielä hyllyt täynnä Pumaa, Nikeä jne. Mä olen katsellut näitä sillä silmällä jo kesällä, mutten raaskinut ostaa täyteen hintaan. Uskomaton tuuri, että edelleen oli kokoja jäljellä ja sain nää Puman paidat :)


Tätä paitaa ja housuja voi käyttää myös arkena töissä, eikä vain golfkentällä. Pinkit housutkin oli jo kesällä haaveissa ja nyt löytyi sopivat (mitä nyt lahkeet pitää lyhentää, kuten aina).

Alla olevaa paitaa en aio käyttä golfissa ollenkaan, koska en tykkää pelata hihattomassa. Olkapäiden suojaaminen kärventymiseltä on paljon helpompaa hihoilla kuin arskarasvalla. Aion käyttää tätä töissä neuletakin alla ja siksi ostin pienemmän koon, vaikka se on vähän makkarankuori yksinään.
Hauikset on tässä kuvassa vallan surkeet. Joko mun kädet on lihoneet tai sit en osaa enää pullistella!



Myös Puman online shopissa on ale. Ei sentään 60%, mutta ihan kivasti kuitenkin. Tilasin itselleni tämmöset:


Toi paita oli uusi löytö, mutta noita pöksyjä olen kuolannut jo kauan sitten, mutten raaskinut täyteen hintaan ostaa. Mulla on niin paljon jumppavaatteita, etten oikein osaa perustella itselleni niitten ostamista muuten kuin, jos saa halvalla ;)

Nyt on tiukka paikka, kun täytyis pitää omista periaatteista kiinni ja heittää jotain vaatetta pois. Oon yrittänyt olla lisäämättä vaatteiden määrää eli aina, kun jotain ostaa niin jotain vanhaa pitäis heittää pois. Kohta mulla ei ole kuin pelkkiä treenivaatteita, kun vain niitä on kiva ostella ;)

2 kommenttia:

  1. Hyviä kuteita olet löytänyt. Jotenkin ovelasti hieno toi alimmainen tumma Puman pitkähihainen paita. =)

    VastaaPoista
  2. Sitten kun paitaa saa sovittaa itselle päälle, selviää onko "ovelasti hieno" hyvä vai huono asia :D

    VastaaPoista