Sivut

lauantai 15. helmikuuta 2014

Repaleinen alkuvuosi loppu nyt

Jokohan sitä vihdoin pääsis treenaamaan säännöllisesti ja nousujohteisesti?
Tää alkuvuosi on ollut aika repaleista. Joululomalla mulla oli mainio treeniputki, mutta pian sen jälkeen pukkas flunssaa. Sitten piti himmailla ennen Heavy Eventsin voimailutreenejä ja palautella rauhassa niiden jälkeen. Sen jälkeen olikin Thaimaan reissu ja tällä viikolla kävin aikaerosta toipumisen lisäksi kerran kuntonyrkkeilemässä ja kerran spinnaamassa.
Aikamoiset patoutumat nostointoa oli siis varastossa tän aamun salia varten. Piti tarkkaan pohtia, miten paljon kannattaa tauon jälkeen nostaa, ettei olis ihan hajalla sit huomenna ;) Päädyin nostamaan mavessa 80 kiloa parhaassa sarjassa ja lisäksi kyykkäämään pelkällä tangolla mahdollisimman syvään. Yllätyin iloisesti, miten syvään pääsin. Ehkäpä se harjoittelu vaan tuottaa tulosta tässäkin asiassa, ihme homma :D Kauheen kevyttähän se pelkällä tangolla oli - epäilen syvyyden kärsivän aika paljon, jos yhtään lastaan limppuja kyytiin.
Thaimaan vaikutus näkyy edelleen mun unirytmissä. Alkuviikosta heräilin jo ennen kuutta ja loppuviikosta ennen seiskaa. Tänään rötväilin sängyssä jo vähän yli seiskaan. Salilla olin heti ysin jälkeen ja niin oli ihmeellisen moni muukin. Onko kaikki käyneet Thaimaassa vai onko noin monelle ihan normaalia olla salilla klo 9 lauantaiaamuna?
Pikkasen pisti hymyilyttämään, kun kävin salin jälkeen täydentämässä limuvarastoja. Kassajonossa mun edessä ollut mies osti 15 tölkkiä olutta ja mä ostin 15 litraa limua. Viikonlopun juomat kullekin oman makunsa mukaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti