Sivut

sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Hidas ja hassu

Tiesittekö, että mä oon vähän hidas?
Eilen salilla, kun 80 kiloa ei noussut, totesin ettei maailma siihen kaadu, koska mun tavoitehan ei ole eksplisiittisesti nostaa 80 kiloa vaan oman painoni verran. Voisin myös alkaa tosissani laihduttamaan siihen 75 kiloon. Siipan kaveri sitten kysyi, paljonko siihen olis matkaa. Kerroin aamun punnituksen näyttäneen 86 kiloa eli matkaa on aina vaan se sama kymmenisen kiloa kuin ennenkin. Vasta tänä aamuna tulin ajatelleeksi, että kaveri näytti aika hämmästyneeltä. Piti ihan kysyä siipalta, huomasiko se saman, ja kyllähän se oli huomannut. Ihquu! Mä en taida näyttää niin pahalta kuin lukemat antais ymmärtää :D

Tiesittekö, että mä oon myös vähän hassu?
Siippa kertoi mulle jo torstaina, että tänään on poikien tietokonepeli/sauna-päivä/ilta, mutta mä en tehnyt mitään sen eteen, että mulla olis jotain tekemistä siksi ajaksi. Eilen illalla sitten tajusin tilanteen ja hämmästelin omaa saamattomuuttani:
- Vieläköhän mä voisin kysyy Elämyskamelia vesijuoksemaan?
- Joo, kysy ihmeessä. Hyvä idea!
- Viittinkö mä nyt kuitenkaan?
- No kyllä, kysy nyt vaan, eihän se mitään maksa.
- No ehkä mä laitan sille tekstarin. Pahinta mitä voi käydä on, ettei sille sovi...

Siis miten se voi olla noin vaikeeta?!?!
Lopputulos oli vielä parempi kuin uskalsin toivoa - mun ei tarvinnut edes matkustaa Helsinkiin, kun Elämyskameli poikkesi työmatkan varrella Leppävaaraan ja vielä täysin mulle parhaiten sopivaan kellonaikaan!

2 kommenttia:

  1. Millaisella ohjelmalla lähdetään liikkeelle kun aletaan treenata tuota penkkipunnerrusta? Itseä alkaa hieman kiinnostaa tuo omien rajojen kokeilu.. voisi testata joskus, että paljon menee :)

    VastaaPoista
  2. Eipä se penkki ole sen kummempi kuin mikään muukaan liike - eli ensin pitää opetella oikeaa tekniikkaa pienillä painoilla ja sitten parantaa kestävyysvoimaa sekä tekniikkaa keskiraskailla painoilla kunnes tuntuu siltä, että on valmis vähitellen lisäämään enemmän ja enemmän rautaa tankoon.

    Tässä ohjelmassa on ihan hyviä ohjeita :)
    http://www.voimaharjoittelu.fi/artikkelit?a=viewArticle&article_id=1388

    VastaaPoista