Sivut

lauantai 5. toukokuuta 2012

Hyviä asioita

Vastatakseni omaan kysymykseen, ne hyvät asiat voi olla esim. kosmetiikkaa tai kosmetologiaa. Kävin eilen Sellon Evessä varaamassa jalkahieronnan. Se on valitettavasti vasta 25.5. joten ostin sitä odotellessa käytettäväksi kasvojen puhdistusgeeliä ja detox naamiota. Ihan kivalta ne tuntui, mutta nassu näyttää tasan samalta kuin ennenkin ;)



Tänään käytiin tietenkin salilla tekemässä penaa. Sekin on hyvä asia, koska tykkään siitä hulluna :D
Huomasin, että 60 ja 65 kilon välissä on joku ihme kynnys - joko henkinen tai fyysinen. 60 kilolla menee 10 toistoa, mutta 65:llä vain 5! Mä oon tehnyt perustreenejä aika paljon just 60 kilolla, joten siinä olen kehittynyt. Sitä isommilla olen tehnyt vain satunnaisesti. Pitääkin nyt ruveta tekemään aina vain isommilla painoilla, koska sillähän se maksimivoima kasvaa ja pääkin oppii, että kyllä mä jaksan ;)

Salin jälkeen käytiin saunassa, siis keskellä päivää! Siellä suoritin mun oman perinteisen kasvohoidon eli kuonan poiston raapimalla kaiken irtilähtevän töhnän naamasta. Mun iho oikeesti kestää ton ja tulee siitä kirkkaan ja terveen näköiseksi, eikä ota ollenkaan nokkiinsa. Ehkäpä ei olekaan ihme, ettei tollaset hellät mönjät tunnu vaikuttavan mun nassuun ;)

Nyt sitten odotellaan ja toivotaan, että aurinko puskee esiin ja päästään rangelle. Siellä ei ole kiva käydä, jos ei ole hyvä keli. Jos olis lämmintä niin pilvinenkin keli olis ihan hyvä, mut nyt on vielä sen verran vilakkaa, että vaaditaan aurinkoa lämmittämään. Lyönti sujuu ihan eri tavalla T-paidassa kuin, jos on kilokaupalla vaatetta päällä. Paras harjoitella samanlaisissa vaatteissa kuin aikoo pelatakin, eikä me kovin kylmällä viitsitä pelata :D

1 kommentti: