Sivut

torstai 31. toukokuuta 2012

One of those days...

Erehdyin käymään puntarissa tänä aamuna. 87,3kg ja koko päivän ottanu päähän ku betoniseinä puskuripässiä! Onneks töissä oli tänään paljon kivoja miittareita ja kinkkisiä asioita ajateltavana niin sain päälleni muutakin tekemistä kuin tuon lukeman murehtiminen. On se vaan perkele, että yks pikku mökkireissu ja talkoot lihottaa noin paljon! Mä väitän, että mulla on edelleen kylläisyys- ja nälkähormonit viturallaan sen jäljiltä, kun laihdutin noin vuoden verran elokuusta -08 alkaen, vaikka siitä laihdutuksen loppumisesta onkin jo kolme vuotta aikaa ja kaikki paino on tullut takaisin. Mä syön mielestäni nyt paljon terveellisemmin ja järkevämmin kuin ennen laihdutusta, mutta silti lihon nopeammin. Olen oppinut tosi hyvin syömään lähinnä oikeaan nälkään, eikä aina jokaiseen mielitekoon ja houkutukseen. Ja mulla on melkein aina nälkä, kun on ruoka-aika. Siksi koen, ettei mulla ole juurikaan varaa vähentää syömistä - ei ruuasta, koska nälkää en aio nähdä, eikä herkuista, koska sosiaalisesta elämästä en aio luopua. Mitä tässä oikein enää voi tehdä? Jatkaa vaan lihomista? Tänään on siis tämmönen päivä. Taidan lähteä kävelylle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti