Sivut

sunnuntai 9. syyskuuta 2012

On taas golfattu...

Sekä eilen että tänään tarvottiin pienten valkoisten pallojen perässä vaihtelevassa syyssäässä. Pilvisinä, tuulisina hetkinä oli jäätävän kylmä ja aurinkoisina, tyyninä tuli hiki. Siinäkö lähtökohdat syksyn ekalle flunssalle?
Eilen tuli muutamia vetisiä kuuroja, mutta onneks pahimmat ei osuneet meihin vaan niiden aikaan oltiin autossa, klubitalolla tai sateenvarjon alla odottamassa lyöntivuoroa. Pikku tihku ei peliä liikaa haitannut ja mä sain hyvät 34 pistettä (eli melkein tasan omaan tasoitukseen). Tänään keli paljon parempi ja silti mä sain vain 21 pistettä (ei lähellekään omaa tasoitusta). Ihan uskomatonta, miten erilaisia voi peräkkäiset päivät olla!
Vaikka mä pelatessani olen aika ullakolla sen suhteen, paljonko pisteitä on tuloillaan niin kyllä se pelin sujuminen silti heijastuu fiiliksiin. Eilen oli selvästi hauskempaa kuin tänään. Onneksi tänäänkään en menettänyt hermojani vaan otin jokaisen lyönnin hyvänä harjoituksena: "Ai bunkkeriin meni vai? Eipä mitään, mä kaipaankin lisää harjoitusta hiekasta lyömiseen!" :D

Golfkierrokseen menee matkoineen kaikkineen niin monta tuntia, ettei tässä ole tarvinnut muuta sitten tehdäkään. Jos talvesta nyt pitäis joku hyvä puoli löytää, niin se on kivaa, että viikonloppuisin on enemmän aikaa tehdä kaikkea muuta, kun ei pääse golfaamaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti