Sivut

torstai 27. syyskuuta 2012

Tissit!

Nonni, nyt tulee varmasti paljon kävijöitä Googlesta ;)
Vaan ei täällä näytetä tissejä. Täällä valitetaan tisseistä, jotka on taas olleet kipeenä kohta kaksi viikkoa. Silleen kunnolla kipeenä, että suihkussa vesi ei saa tulla täydellä paineella ja hölkätessä pitää yrittää olla pomppimatta liikaa ja kyljellä maatessa pitää asetella käsivarret just sopivasti, ettei ne paina. Tää on ihan syvältä!
Mulla oli 3 vuotta ehkäisykapseli, jonka kanssa olin täysin vapaa kaikista kuukautishuolista, -vuodoista -kivuista ja kaikesta. Sit sen käyttöikä tuli täyteen ja se piti vaihtaa uuteen viime maaliskuussa. Tän uuden pitäis olla tasan samanlainen, paitsi materiaalia on muutettu sen verran, että nyt se näkyy röntgenkuvissa. En ymmärrä, miksi tän uuden kanssa mulla on ollut menkat muutaman kerran ja niitä ennen aina aivan hillittömän kipeet tissit. Ne menkat sinällään ei kauheesti haittaa (vaikka toki ilman oli kivempaa) mutta tää tissien kipeys on tosi ärsyttävää ja kestää poskettoman kauan! Minne saa valittaa?

Tänään kävin salilla hinkuti hinkuti hinkkaamassa crossaria, juoksumattoa ja kuntopyörää, kun ei napannut lähteä sateeseen. Ei se nyt niin kamalaa ollut, näin ekalla kerralla, kun ei ole vielä kyllästynyt. Mulla oli Feelmaxit jalassa, koska ne tuntui paremmalta idealta juoksumatolle kuin sisäpelikengät, joita olen salilla käyttänyt. Mut ei ne ole niin hyvät ja mukavat, että jaksaisin opettaa jalat niihin. Ne taitaa olla liian pienet mulle, vain numeroa 41. Juoksin vain vartin, ettei jalat ottais liikaa hittiä, kun Feelmaxit on kuitenkin aivan eri tason popot kuin Nike Free Runit, jotka on jotain tavallisen ja paljasjalkakengän väliltä. Täytyy nyt äkkiä putsata Niket kivistä ja kurasta, että voin käyttää niitä sisäjuoksussa talven ajan.
Pakko kehua vielä sen verran, että vaikkakin juoksin vain vartin niin se oli aivan yllättävän kevyttä ja syke pysyi tosi matalalla. En muista aiemmin pystyneeni juoksemaan 8km/h vauhdilla siten, että syke pysyy selvästi alle 150:n. Kesän ahkera lenkkeily näkyy jossain, hurraa! :)

4 kommenttia:

  1. Ja mulla kapseli pelittää niinku herranenkuli, ei mitään oireita... ihan niinku sun eka kapseli...
    voiko niille tulla immuuniksi ?

    VastaaPoista
  2. http://rakastanitseani.blogspot.fi/2012/09/tunnustus.html

    mulla on sulle tunnustus :D

    VastaaPoista
  3. Kapselikysymykseen mä voisin kommentoida pitkällä kokemuksella, että naiset on kummallisia eikä toimi niin kuin niiden olettaisi.

    VastaaPoista