Sivut

perjantai 24. tammikuuta 2014

Hyvä päivä

Mulla alkoi tänään talviloma. Illalla lähdetään Phuketiin, mutta sitä odotellessa kävin salilla eläkeläisten vuorolla. Kerrankin oli tilaa treenata ja yksi setä tuli juttelemaankin: "Sulla on hyvä penkki. Ei ollenkaan sellasta räpiköimistä ku naisilla yleensä (ai, kiitti) mutta liian pienet painot. Vai onko sulla ohjelmassa tollanen kevyempi päivä?" :)
Vaikkei mulla enää olekaan lihakset kipeenä voimatreeneistä niin ei ne vielä täysin palautuneetkaan ole. Se on vaan niin paljon rankempi suoritus kuin tavallinen salitreeni - isojen painojen vuoksi sekä siksi, että liikkeet on erilaisia kuin mihin kroppa on tottunut. Sitä edeltävällä viikolla kannattaa ottaa iisisti, että on voimavarastot täynnä ja sitä seuraavalla viikolla on pakko ottaa iisisti, koska ei jaksa muutakaan. Siksi siellä ei voi käydä kovin usein, kun se sotkee normitreenit melkein kahdeksi viikoksi. Sitä edeltävällä viikolla mä tein yhden aerobisen jumppailun ja tällä viikolla olen käynyt juoksemassa ja kahvakuulailemassa, mutta kevyemmin kuin yleensä. Toisaalta vaihtelu on hyväksi kehitykselle, että ehkä mä tästä vaan voimistun :)
Seuraavaksi onkin vuorossa golftreeniä. Kerron sit parin viikon päästä, miten siinä kävi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti