Sivut

maanantai 6. tammikuuta 2014

Kattia karvoihin katsominen

Mä oon kerännyt mageita tukkatyyli-inspiraatiokuvia ja pohtinut, mitä niistä vois tehdä mun karvoille. Näytin kuvia siipallekin ja sain tiukan tuomion: Ei mitään puolipitkää mallia. Piste. Yritin jotain kakistella ja siippa veti valttikortin: "Puolipitkä tukka vanhentaa ja lihottaa sua!" Kyllä se mut tuntee. Löysi juuri sen argumentin, jota mä kuuntelen. Kyllä mä itsekin tykkään eniten kunnolla lyhyestä ja kunnolla pitkästä tukasta. Ne on ne helpoimmat ja näppärimmät ja parhaan näköiset mallit. Siipan mielipide oli, että mun pitäis nyt pitää tätä pitkää niin kauan, että olen kunnolla kyllästynyt. Sitten voin leikkauttaa tosi lyhyeksi, enkä enää koskaan kasvattaa pitkää. Enhän mä voi luvata, etten enää koskaan! Nyt on kuitenkin paras olla hötkyilemättä liian pian parturoitavaksi ja nauttia tästä mahdollisuudesta käyttää ponnaria :)

Tässä muutama uudenvuodenaattona otettu hassuttelukuva:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti