Sivut

keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Kehittyminen asiantuntijatyön ammattilaisena

Olin eilen ja tänään Kehittyminen asiantuntijatyön ammattilaisena -koulutuksessa.
Siellä käytiin läpi paljon asioita, joita olen jo ennenkin pohdiskellut, mutten tiennyt ajattelevani niin viisaita ajatuksia, että niitä ihan koulutetaan :D

Tässä yksi mun lempilausahdus, jota olen soveltanut uusia elintapoja opetellessani:
Fake it 'til you make it!

Ensin mä kuvittelen olevani bodari.
Sitten mä ajattelen olevani bodari.
Koitan käyttäytyä kuin bodari.
Nukun kuin bodari.
Herään kuin bodari.
Peseydyn kuin bodari.
Ajattelen kuin bodari.
Matkustan bussissa kuin bodari.
Olen töissä kuin bodari.
Käyn kaupassa kuin bodari.
Syön kuin bodari.
Käyn salilla kuin bodari.
Elän kuin bodari.
Lopulta mä olen bodari.
Ja toivottavasti myös näytän bodarilta ;)

Koulutuksessa sanottiin sama asia duunin kannalta. Jos haluaa muuttaa työnsä tuloksia ja aikaansaannoksia paremmiksi tai erilaisiksi niin muutos lähtee niinkin kaukaa kuin oman pään sisältä.



Hassua muuten, että just lauantaina kyselin, miksei painonhallintaan voisi suhtautua yhtä realistisesti ja intohimottomasti kuin työelämän tavoitteisiin ja nyt olen jälleen rinnastamassa näitä asioita ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti