Sivut

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Piirtäkää rasti seinään

Mä kävin lenkillä ilman sykemittaria! Eilen kävelyllä se vaan bugitti ja näytti sykkeitä 0-40, joten tänään rankaisin sitä, enkä ottanut mukaan ollenkaan :D En halunnut puhelinta taskuun hölskymään, joten Endomondokin sai jäädä kotiin. Olin ulkona 1h 12min taktiikkana joka toinen biisi hölkkää, joka toinen kävelyä. Pitkän kokemuksen perusteella osaan kyllä arvioida tieteellisen tarkasti, että sykäri olisi näyttänyt 762kcal ja avg 147 ;)

Välineurheilu onnistuu onneksi ilman elektroniikkaakin! Eilisellä kävelyllä mun sateenpitävä takki hiosti tosi inhottavasti ja silti välillä oli vähän kylmäkin. Takki on alunperin ostettu golfia varten, mutta tällä hetkellä se on siihen vähän nafti - kinnaa svingatessa ja häiritsee siten peliä. Jonkin aikaa olen vain voivotellut asiaa, mutta eilen sain aikaiseksi marssia Intersportiin tarttumaan härkää sarvista - kun oli se -30% lappunenkin. Mä jotenkin koen, että tollaset on shoppailulupalappuja. Sen takia ovessa on Ei mainoksia -kyltti, etten mä kantais ihan kaikkia rahojani Selloon :D

Ostin maukkaan liilan Haglöfsin kuoritakin. Kuva ei kyllä tee värille oikeutta. Se on oikeasti enemmän liila kuin sininen! Edit maanantaina töissä: Värivika taisikin olla mun kotiläppärin näytössä. Työkoneella väri näyttää oikealta!
Spekseissä lukee wind stopper + water resistant eli sen pitäsi hengittää enemmän, mutta pitää kuitenkin jonkin verran vettä. Me ei kuitenkaan edes lähdetä golfaamaan varsinaisella sadekelillä ja kevyeen pikkukuuroon tuo toivottavasti riittää :)
Uusi takki oli tietenkin heti tänään testikäytössä ja hyvältä vaikuttaa! Olo ei ollut lainkaan kylmän kostea. Kaikkea kredittiä ei kuitenkaan voi antaa uudelle takille, sillä myös aluspaita ja säätila olivat tänään ihan eri kuin eilen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti