Sivut

torstai 26. huhtikuuta 2012

Rakkaus on sokea!

Tunnen sekavan sepostuksen tekevän tuloaan, joten sanotaan se tärkein pointti selvästi heti tähän alkuun: 
Siippa ei näe mua juurikaan lihavampana nyt kuin yli 10 kiloa kevyempänä :)

Onko nää bikinit ihan OK vai näyttääkö liian pieniltä, puristaako liikaa makkaroita kylkiin tms? Pitäiskö ostaa uudet?
Ne on ihan OK ja miks ne nyt yhtäkkiä puristais, kun ei ennenkään ole?
Olin paljon hoikempi kolme vuotta sitten ne ostaessani, mutta ehkä ne on venyneet melkein samaa tahtia mun kanssa...
No ei kai nyt noin vähällä käytöllä ja miten niin samaa tahtia?
Muistan varmasti ostaneeni nää Egyptin matkaa varten keväällä 2009 ja silloin olin juuri onnistunut laihtumaan jonnekin 73 kiloon.
Siis häh! Ootko sä muka lihonut yli 10 kiloa komessa vuodessa?!?!?!
Kyllä, kyllä, rakkaani :)
Emmä oo tajunnu... 

Loppukeskustelun perusteella ymmärsin, ettei siippa oikein ollut tajunnut, miten paljon mä olin laihtunut silloin ja miten paljon olen vastaavasti lihonut nyt, kun olen lihonut kaiken takaisin. Sen silmissä olen pysynyt osapuilleen samanlaisena koko ajan. Toisaalta se aina huomaa (luulee huomaavansa?) ja kommentoi melko pieniäkin muutoksia, mutta tollanen isompi muutos ei kai sit jotenkin ole mahtunut sen tajuntaan.

Spekuloitiin, että ehkä mun laihtumista ja lihomista ei niin hyvin huomaa, kun kropan muoto pysyy samana. Mä laihduin ja lihoin todella tasaisesti joka puolelta, pohkeista, reisistä, vatsasta, selästä, käsivarsista, jne. Isokin muutos voi näyttää pieneltä, kun se jakautuu isolle pinta-alalle. Toisekseen, en ole vaihtanut "luokitusta" vaan olen pysynyt "vähän pulleana" koko ajan - maha on aina mennyt makkaralle istuessa, muttei niinkään seistessä. En mä itsekään peilistä koskaan ole mitään eroja huomannut. Vaatteista huomaan muutokset, tai siis housuista enimmäkseen, paidoista en juurikaan. Ja ainahan voi toivoa, että osa takaisin otetusta massasta on tullut lihaksina ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti