Sivut

sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Sä teit tosi hyvin

Eilen aamulla jo sängyssä venytellessä tunsin, että penkkiä on taas tehty. Harvoin enää saan noin hyvin lihaksia kipeiksi. Mainitsin asiasta siipalle, joka vastasi "Se oli kova treeni eilen. Sä teit tosi hyvin." Vitsit, oon vieläkin ihan hymynä :) Siippa on nimittäin aika vaativa treenikaveri. Useammin se käskee tehdä kovempaa kuin kehuu hyvästä sarjasta. Ja niinhän se pitää ollakin. Treenikaverin kuuluukin kannustaa aina kovempiin suorituksiin.
Erityisesti tää kommentti oli kiva senkin takia, että olen just lukenut muutamasta blogista täysin erilaisista miehistä, joilta on tullut negatiivisia kommentteja vaimojen kuntoiluharrastuksista. Kannustava mies on onnellinen asia, jota ei pidä väheksyä!

Luin tämmösen jutun: Supermodels without photoshop. Okei, kuva on pieni ja huono, mutta silti hämmentävä.
Victoria's Secret malli näyttää luurangolta ja tavalliselta naiselta näyttävä tyttö on muka plus-size malli. Kieroutunutta.
Googletin nimen ja selvisi, että kyseinen tyttö kärsii syömishäiriöstä, eikä ole enää plus-size. Surullista.

3 kommenttia:

  1. Ohhoh! Toi kuva antoi kyllä osviittaa vähän siitä, minkä kokoinen Crystal Renn oikeasti on. Plussakoon malli!? o.O Vastaakos (ilmeieseti USA-kokojen) 12 Suomessa kokoa 40?

    Sulle on muuten ylläri mun blogissa http://sugarmindy.blogspot.com/2012/04/blogirakkautta-ilmassa.html

    VastaaPoista
  2. Mie oon vähän kateellinen teille ja teiän yhteisille treeneille. Saat olla tosiaankin onnellinen! :)

    VastaaPoista
  3. Mä ostin just jenkeissä koon 12 housuja kurvikkaalla mitoituksella, mutten tiedä oikein, mikä mun koko Suomessa olis...ehkä 42. Siis alaosassa, jos vaan reidet mahtuu. Kyllä tossa kuvassa Crystal näyttää hoikemmalta kuin minä. Ehkä se vois olla kokoa 40, joka on todellakin jo erittäin hyvä ja pieni koko, ainakin jos sattuu olemaan "raamikas" nainen. Pieniluinen ja siro ihminen voi kokea koon 40 jo vähän isoksi, mutta mulle se olis jo pieni koko.

    VastaaPoista