Sivut

tiistai 3. huhtikuuta 2012

Sisäkissa haaveilee ulkokissailusta

Google on kyllä ihan guru! Laitoin hakusanaksi Didin ehdottaman mystisen jätemäen ja eka hitti oli tasan se paikka, jota Didi selvästikin tarkoitti: Malminkartanonhuippu. Vaikka jätemäki kuinka olis ton paikan yleinen kutsumanimi niin on musta silti aika mieletöntä, että Google tiesi heti mun tarkoittavan just tota paikkaa, eikä jotain muuta jätemäkeä jossain muussa kaupungissa tai jopa toisessa maassa!
Seuraavaksi sitten tutkimaan, kuinka kaukana toi on kotoa. Ja taas hämmästys: Reittiopas löytää perille nimellä Malminkartanonhuippu, eikä sinne ole kuin 6 kilsaa matkaa. Miten mä en ole tiennyt koko paikasta mitään, vaikka ihan vierestä olen Vihdintien vartta lenkkeillyt? Ihan huippua! Todellakin käyn tuolla kesällä. Kiitos Didi :)


Tänään kävin vielä sisäkissana polkemassa pyörää firman salilla. Sykemittari ei ollut yhteistyökykyinen vaan näytti lähinnä sykkeitä 00 tai 208. Aika sentään oli oikein ja se oli tasan 1 tunti taas. Oli muuten vähän hullu tunne kavuta sieltä kellarista ulos auringonpaisteeseen! Vasta äskenhän mä hiffasin sen pyörän ja aloin käydä sitä polkemassa ja silloin oli ulkona jo pimeetä ku mörön peffassa, kun tuli ulos varttia vaille seiskalta :)

1 kommentti:

  1. Eipä kestä :) Tuonne on pitänyt itsekin mennä kaveripojan kanssa jo tovin.. onnistuin vain honkkeloimaan itseni kävelykelvottomaan kuntoon :P Alkutalvesta kävinkin kerran tuolla sporttaamassa.

    Ne portaat on mun makuun vähän villit (etenkin kun kammoan portaita), mutta kovasti siellä porukka tuntuu tepsuttelevan. Tervemenoa :)

    VastaaPoista