Sivut

sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Sataa tuhatta ja sataa

Eka mä meinasin lähtee Stadikalle vesijuoksemaan, mut sit katsoin säätiedotusta ja totesin, ettei kymmenen kilsan vesipyöräily oikein nappaa. Sadetutkan mukaan aamulenkille olis voinut ehtiä ennen tuhdin saderintaman rantautumista Espooseen. Olis voinut joo, jos olis lähtenyt ajoissa, eikä vasta klo 10. Heti lähdöstä satoi sen verran, että otin taktiikaksi tehdä lyhyen ja kovasykkeisen lenkin. Mulle 36 minuuttia on ennätyslyhyt aika. Yleensä ajattelen, että kun nyt kerran olen saanut aikaiseksi lähteä niin saman tien voin lenkkeillä pidempäänkin. Plus että mä oon tosi hidas lämpenemään. Yleensä oon vasta puolen tunnin kohdalla valmis kunnon spurttiin. Sitä ennen kävelen ja hölkkäilen vähitellen lämmitellen ja vauhtia nostaen. Lyhyellä lenkillä pitää lämmitellä nopeammin, mikä ei ole mulle niin miellyttävää.
Sateessa ei onneks tullut kylmä tai mitään. Ipodin kastuminen oli mun suurin huoli. Eikä lenkillä voi käydä ilman musaa! Sykäri kestää vettä, mutta jostain muusta syystä se kenkkuilli alkumatkasta mooonta minuuttia, näytti nollaa ja kahtasataa... Eli en tiedä kuinka oikea on sen näyttämä keskisyke 164? Saattaa se melko kohillaan olla, sillä mä hölkkäilin aika paljon, enemmän kuin kävelin.
Kotona tein vielä vähän vatsoja ja siivosin. Lasken sen urheiluksi, jotta siitä tulis edes vähän mielekkäämpää. Mä vihaan antaumuksella siivoamista ja muitakin kotitöitä! Onneks se on nyt tehty ja pääsee suihkuun, jeij :)

1 kommentti:

  1. Itse onnistuin ajoittamaan treenin rankimman sateen aikaan. Palattuani kotiin ei kuivaa kohtaa löytyny, sukat litisivät kengissä. Treenistä ei vaan tullut se mitä piti, mutta hiukan yli pari tuntia tuli liikuteltua itseään sateessa.

    VastaaPoista