Sivut

perjantai 18. tammikuuta 2013

Perjantai, jee! Hieronta, jee! Pizzaa, jee?

Mun selkä tiesi, että illalla on hieronta - koko päivän oli nihkee tunne alaselässä ja vaikee löytää hyvää istuma-asentoa, vaikka yleensä olen varsin tyytyväinen työergonomiaani. Tai sit kolme viikkoa sitten tullut uusi sänky on saanut mun selän sekaisin tai sit olen ollut niin tyytyväinen itseeni, että olen unohtanut vetää mahaa sisään :D Huono ryhti ja liiallinen notko selässä on ennenkin aiheuttanut mulle selkäkipua. Selälle olis parempi, jos mä tuntisin itseni liian lihavaksi ja vetäisin mahaa sisään ;)

Töiden ja hieronnan väliin jäi niin lyhyt aika, ettei ehditty kunnon ravintolaan syömään vaan vedettiin Kotipizzat - taas! Me syödään niin usein ulkona ja pikaruokaa, ettei se enää ole erityisen himottavaa herkkua. Siihenkin kyllästyy! Joskus nuorena piti aina vaan syödä äitin laittamaa ruokaa ja pizza ja hampurilainen oli suurta erityisherkkua. Nykyisin kunnon rakkaudella laitettu kotiruoka on sen verran harvinaista herkkua, että iloitsen siitä joka kerta erityisesti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti