Sivut

maanantai 7. tammikuuta 2013

Tiedotus kusee aina

Vitsi, miten ärsyttävää, että mä käytin paljon kapasiteettia sen pohtimiseen, jatkanko kuntonyrkkeilyä tänä vuonna, kun on se muuttokin tulossa mun vapaa-aikaa rohmuamaan ja nyt vasta tänään Ringside gym tiedottaa muuttavansa uusiin tiloihin, jotka onkin sen verran kauempana, etten missään tapauksessa lähtis sinne asti! Miksei ne voineet tiedottaa asiasta aikaisemmin niin olisin säästynyt pitkältä ja vaikealta pähkäilyltä?
Onneks sentään pähkäilyn tulos oli, etten mä nyt oikein ehdi käydä siellä, koska vähänkö ottais päähän, jos olisin päättänyt jatkaa ja nyt sit tuli tämmönen muutos. Treenitkin alkaa vasta 21.1. ja jos mä olisin päättänyt jatkaa niin olisin jo ollut ihan hajalla, kun treenit ei ole vielä alkaneet, eikä ole ollut mitään tietoakaan alkamisajasta. Melkosen myöhäistä tiedottamista siis näin asiakkaan kannalta. Toisaalta ymmärrän kyllä, ettei haluta tiedottaa ennen kuin uusi vuokrasopimus on varma yms.
Sama homma on oikeestaan kaikessa tiedottamisessa. Tieto tuntuu aina tulevan liian myöhään ja ihan yllätyksenä vastaanottajille, jos tiedottava taho ei laita liikkeelle epävarmoja juoruja vaan kertoo vasta varmoista asioista. Miksei ole mitään parempaa tapaa?
Onneksi myöskään en ostanut mitään uusia välineitä kuntonyrkkeilyä varten. Rannesiteet lähinnä oli harkinnassa, mutta turhaa tavaraa nekin nyt olis. En mä varmasti ensi syksynäkään lähde seutulipulla Pitäjänmäkeen matkustamaan, vaikka alunperin olin ajatellut, että pääseehän sinne sitten uudestaan mukaan treeneihin, kun muuttourakka on hoidettu ja kesän golfit taas pelattu. Muttei sit. Pitäkää nyrkkeilynne.
Tulipas melkonen tilitys :D Pahoittelen!

1 kommentti: