Sivut

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Vihdoinkin treenipostaus!

Asuntonäytön* aikana mä kävin salilla ja siippa sulkiksessa - urheiluleskeys loppui tältä erää :)
Aloittelin ihan vaan tosi kevyesti ja tunnustelin fiiliksiä kolmen viikon tauon jälkeen. Lihakset oli sitä mieltä, että tauko teki vaan hyvää ja ne olis jaksaneet vaikka mitä! Sydän ja keuhkot sen sijaan ruikutti jopa vatsalihasten olevan liian rankkaa. Ilmeisesti aerobinen kunto laskee ihan merkittävästi jo kolmessa viikossa, mutta voima ei. Tai sitten se on nuha, joka laskee aerobista kuntoa heti, muttei niinkään voimaa. Oli miten oli niin pitkiä taukoja tuli kevyiden sarjojen väliin. Onneks täällä tosiaan oli se näyttö, joten mun oli tarpeenkin tappaa runsaasti aikaa salilla, enkä alkanut hötkyillä ;)

Mä en tietenkään ole venytellytkään kolmeen viikkoon, kun en ole treenannutkaan ja sen kyllä huomas - kaikki paikat aivan jäykkänä! Yllättävän paljon liikkuvuus vähenee ilman venyttelyä, vaikkei lihaksia ole edes vetänyt jumiin treenillä. En uskalla edes ajatella, mitä mulle kävis, jos treenaisin normaalisti ja jättäisin venyttelyt pois!

Juuri kun eilen pääsin sanomasta, että tahtoisin treenata silleen, että siitä olis hyötyä oikeessa elämässä niin salille oli ilmestynyt Fustra PT koppi ja mainokset, että tammikuun ajan voi saada ilmaisen näytetunnin. Pitää varmaan pistää tilaus vetämään!

* Välittäjän jättämän lapun mukaan näytössä oli käynyt 9 porukkaa. Eiks se ole aika hyvin? Mä kun stressasin, tuleeko tänne ketään, kun myynti-ilmoitus meni online vasta perjantaina iltapäivällä.

2 kommenttia:

  1. Noita kuvia kun katselin niin teillä on persoonallisen näkönen kämppä... Luulis menevän kaupaksi pian :)

    VastaaPoista
  2. Toivotaan, toivotaan! Mä olin jo vähän unohtanut, miten kiva tää on, kun meillä oli kaikki nurkat ja pöydät niin täynnä tavaraa, ettei kiva kämppä enää kunnolla näkynyt. Nyt harmittaa, kun pitää muuttaa...

    VastaaPoista