Sivut

torstai 3. huhtikuuta 2014

Voi yök!

Mä olin päättänyt, että huhtikuun alusta alkaen ulkona on arki-iltaisinkin riittävän lämmintä ja valoisaa lenkkeilyyn, joten ulos suuntasin tänään. Hyi pirskatti, miten kylmä siellä olikaan! Korvat oli ihan jäässä ja sormetkin pysyi jäässä kävellessä, juostessa sentään lämpenivät. Pipoa ja hanskoja mulla ei ollut, koska luulin siellä olevan jo aika lämmintä ja oon aina mieluummin ilman kuin puljaan niitten kanssa.

Vuorossa oli viikon 5 päivä 3:


Endomondon mukaan tein matkaa 46 minuuttia ja 6,21 km eli keskimäärin 8 km/h. Tuossa oli tasan määrätty 30 minsaa juoksua ja loput 16 minsaa kävelyä. Olen aika tyytyväinen mun nopeuteen (sekä kävely että juoksu) kun sain noin hyvän keskinopeuden. Enkä juossut missään suorituskyvyn rajoilla vaan koitin pitää hölkän kevyenä. Aerobiselle suorituskyvylle se olikin kevyttä, mutta pohkeet oli taas kovilla. Ne on ihan kestojumissa ja kipeenä. Lisäksi polvet on vieläkin vähän kipeät viime sunnuntain kävelylenkistä. Mun ihanilla Nike Free tossuilla ei ole hyvä kävellä, kun niissä ei ole kantavaimennusta :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti