Sivut

keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Haaste vastaanotettu

Minähän en lue muotiblogeja lue (pois se minusta!) mutta Project Mama blogin kautta sain kuulla muotiblogeissa leviävästä au naturel haasteesta. Joku bloggaaja oli saanut negaa palautetta ulkonäöstään ja siitä sikisi trendi postata oma pärstä suihkunraikkaana, ilman meikkiä ja photoshoppia. Kovin kannatettava asia tämä, että näytetään median täydellisten ihmisten rinnalla myös oikeita ihmisiä vikoineen. Mä olen ennenkin postannut naturelnaamaisia treenikuvia ja muuta karua matskua, joten nyt pitää pistää paremmaksi: rumin mahdollinen kuva minusta:


Nojaa, ehkä vois olla vielä pahempi, jos sattuis joku näkyvä finni olemaan, mutta just tänään ei valitettavasti ole ;) Suunnattoman suuri nenä kuitenkin tulee oikeuksiinsa :D Ja pahoittelen pientä epätarkkuutta - kuntonyrkkeilyn jälkeen tärisevillä käsillä ei tuon vakaampaa saanut. Tää on vakain kolmesta! Amin Asikainen on kauhee piiskuri!
Heitän haasteen eteenpäin kaikille halukkaille paljastelijoille.

Eilen olin muuten katsomassa laatudraamaa, eli Twilightia. Tässä osassa oli vähemmän siirappisia ja myötähäpeää herättäviä kohtauksia kuin edellisessä :) Tykkäsin kirjoista enemmän. Jotenkin kirjoissa on helpompi uskoa yliluonnolliseen ja sulattaa siirappia. Oon tainnut jo ennenkin paasata tästä, mutta sanonpa taas: Musta on väärin haukkua Twilightia huonoksi, kun arvostelu tehdään "aikuisten asteikolla", mutta tarina on suunnattu teinitytöille. Ei kaikki lapsille ja nuorille suunnatut tarinat ole niin hyviä, että aikuisetkin tykkää. Muumit ja Potterit on poikkeuksellisen hyviä, eikä sellasta voi odottaa kaikilta.

3 kommenttia:

  1. Ootsä ikinä pessy kissaa ?? Tolta se näyttää surkeena ja märkänä :D

    VastaaPoista
  2. Aijaa? Näköjään mä oon ihan aito katti, kun näytän tolta aina suihkun jälkeen :D

    VastaaPoista
  3. hahaha Katti on katti märkänä ja kuivana. haha
    Munkin pitäisi kokeilla.

    VastaaPoista