Sivut

lauantai 10. marraskuuta 2012

Sillon kun mä olin laiha...

Ostin kaksi mekkoa yksiä häitä varten - ihan vaan, koska molemmat oli ihania ja oli niin kivaa löytää sopivia nättejä vaatteita. Toista niistä en sitten ehtinyt käyttää kertaakaan ennen kuin lihoin takaisin...
Tämmönen on se mekko, joka pääsi päälle häihin:


Kuten kuvasta näkyy, mun määritelmä sanalle "laiha" voi hyvinkin vastata jonkun muun lihavaa ;) paino oli tuolloin jotain 73kg eli edelleen 3kg ylipainon puolella. Mekko on Your Facen, koko 42. Niillä on niin pienet koot, ettei nykyisissä mitoissa kannata edes mennä koko kauppaan!

Tämmönen on se mekko, jota en ehtinyt kertaakaan käyttää: 



Että se on nätti! Modasta ostettu, s.t.i. merkkinen, koko 40. Arvioisin, että se on nyt lantiosta ja vyötäröstä yhden kokonumeron liian pieni, mutta selästä vähintään kaksi numeroa, jotain 10-15 senttiä. Mekon oston jälkeen meille ostettiin myös leuanvetotanko ja mä aloin treenaamaan sillä ;)
Siippa oli suloisesti äimän käkenä näitä kuvia ottaessaan. Se pitää itseään niin tarkkana ja analyyttisena, mutta se ei ole huomannut mun kasvaneen lähellekään noin paljon. Sillon kun mä laihdutin, se ei kuulemma huomannut kovin suurta muutosta ja sit, kun mä lihoin takaisin, se ei myöskään huomannut juuri mitään.
Harmittaa kyllä ihan simona, etten voi laittaa tota mekkoa pikkujouluihin! Uuttakaan en viitsi ostaa pelkkiä firman bileitä varten, joten taidan mennä taas tylsästi farkuissa :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti