Sivut

perjantai 2. marraskuuta 2012

Kiinatrikoota ja ruumiskauppaa

Harvoin sitä nykyään ehtii shoppailemaan. Tänään lähetin siipan yksin kotiin, kun oltiin syöty Sellon Chicosilla ja pyörin kaupoissa toteamassa, etten mä sieltä juuri mitään halua ostaa. Kiinatrikoosta nappasin pari toppia, Lindexiltä kiintiökalsareita, apteekista suuvettä ja Minisunia sekä Body Shopista meikkipuuterin. Päätin vihdoin heivata vuoden -99 kesäduunin perua olevat Lumenen jämät, jotka ei edes sovi mun nassun väriin enää. Lumenen tehtaalla töissä ollessa tuli vähän hamstrattua meikkejä ;)

Viime viikolla ruikutin huonoista yöunista ja väsymyksestä. Tällä viikolla olen nukkunut hyvin ja ollut virkeä. En tiedä, onko näissä viikoissa muita eroja, mutta ainakin tällä viikolla olen juonut vähemmän kahvia - vain kaksi kuppia ennen lounasta. Viime viikolla join joka päivä 3-4 kuppia, myös iltapäivällä, sekä joinain iltoina kokista ulkona syödessä. Jos tää huomattava ero mun unen laadussa johtuu kofeiinista niin voi kiesus! Mä pidän itseäni isona ja vahvana ja pystyvänä naisena ja sit muutama pikku tilkka mustaa juomaa saa mut noin nöyrtymään!

Värkkäsin tohon sivuun tollasen kyselyn, kun halusin kokeilla, miten se toimii ja miten sen tulokset sit mulle näkyy. Samalla saan näppärästi udeltua teiltä, haluatteko nähdä tarkempia selontekoja mun jokaisesta punttitreenistä. Useimmiten kirjaan ne kuiteski itselleni ylös, joten voisin samalla vaivalla poustaa tännekin. Eli vastatkaa, please :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti